5 nõuannet teeninduspersonali ettevalmistamiseks
Soovitame enne uue turunduskampaania algust korraldada alati teeninduskoosolek ning selgitada kampaania eesmärke (uued püsikliendid, laienemisplaanide jaoks kogutav investeering, madalaegade ajutine täitmine enne/peale kõrghooaega, uue menüü koostamise jaoks söökide testimine ja tagasisidestamine vms).
See annab ka teenindajatele aimu, kui olulise projektiga ettevõtte jaoks tegu on ning aitab neil mõista, kui oluline on uutele klientidele maksimaalselt hea esmamuje jätmine. Kui uued kliendid lahkuvad stressis ja segaduses teenindaja tõttu õnnetult, siis on tegu alla omahinna teenuse müümisega, mitte targa turundusplaaniga.
Üha populaarsem on elamuste üksteisele kinkimise trend. Seega käsitleme oma majas ka voucherit üha enam kinkekaardina. Allpool toodud juhistes on voucher/kinkekaart samas tähenduses.
Anname 5 põhiteemat, millest kindlasti personaliga juttu teha enne kampaania müügiperioodi algust:
Chilli is the largest discount website in the Baltics, loved by millions of customers. We have been operating in Estonia since 2010 and in Latvia and Lithuania since 2020.
The constantly renewed selection of special offers includes many different restaurants, spas and hotels and various leisure opportunities. Chilli brings together everything that makes your daily life a little happier, more exciting and more favorable.
We will only send you new good deals that you should not miss.
We never sell your information or share it with anyone.